

زندگی دفتری از خاطره هاست
زشت یا زیبا, زندگی باید کرد
با تو...ما را در سایت با تو دنبال میکنید
برچسب: زندگی, نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:02


انگار هیچی سر جای خودش نیست

ما را در سایت با تو دنبال میکنید
برچسب: برعکس, نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:02


موی سپید را فلکم به رایگان نداد
این رشته را به نقد جوانی خریده ام
با تو...ما را در سایت با تو دنبال میکنید
برچسب: تجربه, نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:02
آدمهایی هستند که جلوتر از نوک دماغشون رو نمیبینند حالا چرا و برای چی ، خدا عالمهاماااااا، همین آدم ها که ادعای خدایی دارن و سواد به رخ میکشن واقعا جای تاسف داره که فرق بین خیاط را با طراحی دوخت اونم در سطح کارشناسی ارشد رو متوجه نمیشن.منم اصراری بر دانستنشان ندارم زیرا هیچ ادعایی در زمینه ی تحصیلاتم ندارم اما از قدیم گفتند از کوزه آن ترواد که درونش هست دیگه خودتون بگیرید مطلب رو.اما به قول دوست عزیزم بانوی مهربان رویا خانم، سواد به مدرک نیست و من دلیلی ندیدم تا مدارکم رو در پروفایلم جار بزنم اما حالا که خیاط خوانده شدم باید عرض کنم من کارشناسی علوم اجتماعی و کارشناسی ارشد مردم شناسی دارم اما با تو...

ز کوشش به هر جای خواهی رسی
با تو...ما را در سایت با تو دنبال میکنید
برچسب: تلاش, نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:02